ПРЕАМБУЛА
Шановний користувач сайту www.denika.ua, оформляючи замовлення на нашому сайті, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з усіма умовами даної публічної оферти і згодні з ними. Оформлення замовлення на сайті www.denika.ua або шляхом телефонного дзвінка є Вашою беззаперечною згодою з усіма умовами, зазначеними у даній публічній оферті і прирівнюється до підписання договору обома сторонами.
Для виконання вимог Закону України " Про захист персональних даних" Ви також даєте згоду на обробку ваших персональних даних з метою забезпечення реалізації цивільно-правових відносин, надання / отримання та здійснення розрахунків за придбані товари / послуги, в тому числі шляхом кредитування.
У разі Вашої незгоди з умовами даної публічної оферти, Ви повинні утриматися від використання сайту www.denika.ua.
ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
Сайт – web-сайт, доступний в мережі Інтернет за адресою www.denika.ua.
Користувач - фізична особа, якій виповнилося 18 років, що володіє повною дієздатністю, що використовує даний сайт і / або його окремі інструменти, яка погодилася з умовами Публічної оферти і виконала всі її умови описані нижче.
Покупець – Користувач, який здійснив покупку на сайті www.denika.ua, оформивши замовлення на сайті і / або зателефонувавши в контакт-центр Сайту.
Продавець – юридична особа або фізична особа-підприємець, яка розміщує на Сайті інформацію про реалізовані їм товари і / або послуги. Продавцем може виступати як Адміністрація сайту, так і треті особи, яким надано право на розміщення відомостей про товар / послуги на Сайті. Найменування Продавця вказується в документах на передачу товару Покупцеві (акт прийому-передачі, видаткова накладна, товарний чек, фіскальний чек і т.п., що підтверджують факт передачі товару Покупцеві).
Товар - товари, послуги, інші матеріальні і нематеріальні об'єкти, інформація про які розміщена на Сайті.
"В наявності", означає, що товар є на нашому складі або на віддалених партнерських складах, які розташовані по всій території України. Відповідно і відправка може бути не тільки з міста Харкова, а з будь-якого іншого віддаленого складу на якому може бути даний товар за наявністю. Інформація про наявність актуального залишку на складі оновлюється в режимі реального часу. Що стосовно віддалених партнерських складів, то інформація по наявності актуального залишку завжди переуточняется менеджером після звернення клієнтом на наш сайт. Як тільки надходить інформація з віддаленого складу, що товару за наявністю немає, система перенаправляє для пошуку певного товар на інший партнерський віддалений склад, але в разі безрезультатного уточнення за наявністю, менеджер відразу інформує покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем при оформленні замовлення, або дзвінком оператора контакт центру протягом 48 годин з моменту оформлення замовлення. Інтернет-магазини фізично не можуть тримати весь асортимент за наявністю на одному складі, тому якщо товару немає в наявності, то менеджером пропонується альтернатива.Чому не вказуються точні терміни поставки товару: так як кожен партнерський склад відправляємо за своїми певними алгоритмами і днями. Тому прирівняти їх до спільного знаменника щодо термінів, на жаль можливості немає. "Немає в наявності" означає, що товару зараз немає в наявності ні у нас, ні у наших партнерських складів. На жаль, в переважній більшості випадків ми не знаємо, чи з'являться у нас ще такі товари - якісь з них можуть з'явитися в наявності через пару хвилин після поновлення інформації, а якісь можуть протягом тижня.Замовлення на такі товари не приймаються, але ви можете скористатися безкоштовною послугою "Повідомити про надходження".
Пропозиція - відомості про товар, розміщені Продавцем на Сайті, які включають в себе інформацію про товар, його ціну, способи оплати та доставки, інформацію про знижки та акційні пропозиції на товар, а також інші умови придбання товару. Умови Пропозицій, розміщених на Сайті, встановлюються Продавцем. Пропозиція є інформацією про можливі умови покупки товару.
Замовлення - звернення Користувача через Сайт і / або за допомогою дзвінка в контакт-центр Продавцю з проханням здійснити реалізацію товару або сукупності товарів, зазначених у замовленні Користувача.
Платник - особа, яка здійснює оплату замовлення Покупця.
Одержувач - особа, зазначена Платником в формі замовлення в якості особи, уповноваженої Платником отримати товар. Якщо інше не зазначено в формі Замовлення, Одержувачем є Платник.
Адміністрація сайту – адміністрація інтернет-магазину «DENIKA.UA», www.denika.ua, ФОП Ластик Б.О., реєстраційний номер 3233122055, дата і номер запису в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 18.03.2016, 2 480 000 0000 181360.
Сторони – Продавець, Покупець, Користувач.
Угода – дана публічна оферта, включаючи всі її умови.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Ця Угода регулює порядок доступу Користувача до інформації, що розміщується на Сайті, порядок використання Сайту, а також порядок Замовлення товарів в інтернет-магазині «DENIKA.UA».
1.2. Використовуючи матеріали та інструменти Сайту, Користувач вважається беззастережно і що безумовно приймає (акцептує) ці Угоди. Користувач зобов'язаний повністю ознайомитися з умовами цієї Угоди до оформлення Замовлення на Сайті. Оформлення Замовлення на Сайті означає повне і беззастережне прийняття цієї Угоди (у відповідності зі статтями 641, 642 Цивільного Кодексу України).
1.3. Сайт є платформою для розміщення пропозицій про продаж товарів Продавцями.
1.4. Інформація про товар відображається на Сайті і є динамічною. Інформація може бути оновлена, змінена і доповнена Адміністрацією в будь-який момент часу без попереднього повідомлення Користувача. Будь-яка інформація про товар Продавця, умови акції, ціни товару, і будь-які інші правила надання послуг Продавцем відображаються на Сайті.
1.5. Адміністрація Сайту має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови цієї Угоди. Зміни вступають в силу з моменту розміщення нової версії Угоди на Сайті.
1.6. Пропозиція на Сайті не є офертою. Користувач після ознайомлення з розміщеною на сайті Пропозицією має право зробити оферту Продавцю шляхом заповнення форми Замовлення і / або здійснити Замовлення через контакт центр Сайту. Заповнення форми Замовлення вважається офертою Користувача Продавцю на придбання Користувачем товару на умовах, зазначених у відповідній Пропозиції.
1.7. Оферта вважається прийнятою Продавцем, якщо Продавець здійснив дії, які свідчать про прийняття оферти Користувача, а саме: фактично відвантажив товар, приступив до надання послуг відповідно до умов, передбачених офертою Користувача, надав рахунок на оплату замовлених товарів.
1.8. Продавець має право запропонувати реалізувати товар на інших умовах після отримання оферти Користувача. В такому випадку ця пропозиція вважається зустрічною офертою і має бути прийнята Користувачем. Прийняттям зустрічній оферти вважається фактичне отримання Користувачем і / або Одержувачем товару на умовах, передбачених зустрічною офертою. Продавець має право відкликати зустрічну оферту до моменту отримання товару Покупцем.
1.9. Сторони погоджуються, що відправлення Продавцем і / або Адміністрацією сайту будь-яких повідомлень про наявність товару, прийняття замовлення, терміни доставки товару, його ціну, умови і форми оплати, статус та / або зміни статусу замовлення і т.п., відправлених Продавцем і / або адміністрацією сайту за допомогою електронної пошти, sms / viber - повідомлень, за допомогою телефонії, є виключно повідомленням Покупця про отримання оферти Продавцем і не може свідчити про її акцептування Продавцем.
2. ТОВАР І ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ПОКУПКИ
2.1. Фотографії товару на Сайті є простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Супроводжуючі Товар опису / характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації по Товару Покупець повинен звернутися до контакт центру Сайту.
2.2. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем при оформленні замовлення, або дзвінком оператора контакт центру протягом 48 годин з моменту оформлення Замовлення.
2.3. У разі скасування повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю способом, яким Товар був оплачений, протягом 14 днів з моменту скасування Замовлення.
3. ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
3.1. Доставка товару по території України здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта». За умовчанням доставка здійснюється в пункт видачі транспортної компанії в населеному пункті користувача. За бажанням Покупця може бути оформлена адресна доставка товару. У разі неможливості здійснити доставку товару транспортною компанією «Нова Пошта», продавець на свій розсуд може здійснити доставку товару будь-якою іншою транспортною компанією, що здійснює свою діяльність на території України.
3.2. У місті Харків може бути здійснена адресна доставка товару власною кур'єрською службою Продавця на адресу, вказану Покупцем. А також можливий самостійний вивіз товару Покупцем з точки видачі інтернет-магазину «DENIKA.UA», розташованої за адресою м. Харків, проспект Гагаріна, буд.20.
3.3. Доставка придбаного покупцем товару здійснюється за рахунок покупця. Вартість доставки транспортною компанією розраховується відповідно до тарифів транспортної компанії і залежить від ваги і габаритів товару, регіону та способу доставки. Продавець не впливає на вартість доставки товару транспортною компанією. Вартість адресної доставки по м. Харків власною кур'єрською службою розраховується відповідно до тарифів інтернет-магазину «DENIKA.UA», опублікованими на сторінці https://denika.ua/delivery. Самостійний вивіз товару з точки видачі інтернет-магазину «DENIKA.UA» в м. Харків не оплачується.
3.4. Територія доставки товарів, представлених на Сайті, обмежена межами України. Продавець не здійснює доставку на окуповані території України (АРК, території Луганської та Донецької областей), а також інші населені пункти, які не забезпечені відділеннями компанією перевізником.
3.5. У разі відсутності обставин, що не залежать від Продавця, доставка товару Покупцеві здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту підтвердження Замовлення обома сторонами. Затримки в доставці можливі зважаючи на непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.
3.6. При отриманні Замовлення в відділенні транспортної компанії / у кур'єра / в точці видачі інтернет-магазину «DENIKA.UA», Одержувач зобов'язаний оглянути доставлений товар і перевірити його на відповідність заявленій кількості, асортименту та комплектності товару, а також перевірити цілісність упаковки. У разі виявлення відхилень / недоліків, Отримувач зобов'язується на місці пред'явити претензію службі доставки / кур'єру / продавцеві (при отриманні товару в точці видачі інтернет-магазину «DENIKA.UA» в м. Харків).
3.7. Моментом отримання товару Одержувачем є підписання Одержувачем документа, що підтверджує факт прийняття замовленого Користувачем товару (товарно-транспортна накладна, акт прийому-передачі, декларація на пересилку і т.д.) або фактичне отримання Одержувачем товару та вчинення ним дій, що свідчать про прийняття товару. Отримання товару Одержувачем свідчить про те, що претензій до товару отримувача не заявлено і Продавець повністю і належним чином виконав свій обов'язок щодо передачі товару.
4. ОПЛАТА ТОВАРУ
4.1. Ціна товару на Сайті вказується в гривнях і не включає в себе податок на додану вартість (ПДВ), так як Продавець не є платником ПДВ
4.2.У разі, якщо на сайті відображається некоректна ціна на товар, замовлений Покупцем, Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення.
4.3. Ціна товару може бути змінена на Сайті Продавцем в будь-який момент в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже оформлене і підтверджене Замовлення Покупця зміні не підлягає.
4.4. Покупцеві доступні наступні способи оплати товару:
4.4.1. Готівковими грошовими коштами
при отриманні товару в точці видачі інтернет-магазину «DENIKA.UA»;
при адресній доставці товару по м. Харків кур'єрською службою інтернет-магазину «DENIKA.UA»;
післяплатою при отриманні товару у відділенні транспортної компанії або у кур'єра транспортної компанії;
4.4.2. Безготівковими коштами на р / р Продавця на підставі виставленого рахунку. Рахунок дійсний для оплати протягом 3 робочих днів з дати його виставлення. У цьому випадку доставка товару здійснюється після оплати.
4.4.3. Безготівковими коштами на р / р Продавця на підставі виставленого рахунку відповідно до підписаного договору про надання кредитування банком (купівля товару в кредит). У цьому випадку доставка товару здійснюється після отримання грошових коштів від банку на р / р Продавця.
4.5. При оплаті товару післяплатою, транспортна компанія стягує додаткову оплату за пересилку (повернення) коштів Продавцю. Дана оплата є оплатою послуг транспортної компанії з інкасації та пересилання грошових коштів Продавцю. Вартість даної послуги розраховується за тарифами транспортної компанії. Продавець не впливає на розмір даної оплати.
4.6.При оплаті безготівковими коштами на р / р Продавця, Продавець може додати до суми Замовлення комісію в розмірі 1,5% від суми Замовлення.
4.7. Купівля товару в кредит має на увазі можливість оформити кредит в одному з банків-партнерів інтернет-магазину «DENIKA.UA». Список актуальних партнерів, а також детальні умови кредитування опубліковані на Сайті.
4.8. Продавець має право надавати знижки на Товари та встановлювати програми бонусів. Види знижок, бонусів, порядок та умови їх надання визначаються Продавцем самостійно і вказані на Сайті. Їх розмір і умови надання можуть бути змінені Продавцем в будь-який момент в односторонньому порядку.
4.9. У деяких випадках Продавець може попросити Покупця здійснити часткову або повну передоплату за товар. Розмір передоплати визначається Продавцем в односторонньому порядку. Якщо Покупець не згоден здійснити передоплату, він має право анулювати своє Замовлення.
5. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ І КОШТІВ
5.1. Покупець має право повернути якісний товар протягом 14 днів з дати отримання, за умови, що товар не використовувався, на ньому немає ушкоджень, слідів експлуатації, розбирання або ремонту (в тому числі прихованих), а також збережена цілісність оригінальної упаковки і збережений товарний вид і розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з товаром при отриманні товару (товарний чек, товарно-транспортна накладна з датою отримання товару).
5.2. У разі, якщо товар був отриманий Одержувачем (згідно з пунктом 3.7. Даної оферти), а потім були виявлені дефекти, Покупцеві необхідно звернутися в офіційний сервісний центр і отримати його висновок. Такий товар може бути повернений Продавцю або замінений на новий тільки за умови, що сервісним центром був виявлений заводський брак і товар не підлягає ремонту. Доставку товару в сервісний центр і на склад нашого магазину сплачує Покупець. Товар не може бути повернутий Продавцю якщо дефект підлягає ремонту або виник в результаті дій Покупця при експлуатації товару.
5.3. Відправка товару на заміну проводиться після отримання підтвердження від сервісного центру заміни товару.
5.4. Вартість доставки товару при поверненні або на заміну визначається згідно з умовами, описаним в пункті 3.3. даної оферти.
5.6. У разі, якщо дефект товару було виявлено при отриманні товару Одержувачем, Одержувач повинен на місці відмовитися від отримання товару. У цьому випадку товар буде повернений Продавцю. При відмові Одержувача від отримання товару, Одержувач не оплачує доставку товару.
5.7. У разі повернення товару, повернення коштів Покупцеві здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару Продавцем.
5.8. Повернення грошових коштів Покупцеві здійснюється методом, за допомогою якого товар був оплачений Покупцем.
5.9. Продавець не несе відповідальності за недоліки товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. Користувач надає свою згоду на використання і обробку персональних даних відповідно до чинного законодавства України.
6.2. Приймаючи умови даної Публічної оферти, Користувач підтверджує, що ознайомлений і згоден з її умовами.
6.3. Відповідальність за грошові перекази, які здійснюють Платники, повністю лежить на банках і платіжних системах, послугами яких вирішує скористатися Користувач. Продавець не бере на себе відповідальність за дії Процесингових центрів.
6.4. Адміністрація сайту та Продавець не несуть відповідальність за працездатність обладнання, на якому розміщений сайт, доступність Сайту, роботу каналів передачі даних та інші технічні засоби для здійснення Користувачами доступу до Сайту.
6.5. Продавець не несе відповідальність за дії Транспортної компанії, в тому числі за терміни перевезення транспортною компанією, а також за збереження доставки.
6.7. Відповідальність Продавця за зміни умов реалізації товару обмежується правом Одержувача (Покупець, Користувач, Платник) відмовитися від придбання товару і вимагати повернення сплачених за нього коштів (якщо вони оплачені).