Гарантійні сроки
Срок гарантії вказан в описі кажного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 3 до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, гарантійний талон продавця, а також електронний чек відправлений в SMS
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється у випадках:
- випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу викликано програмами;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюється у випадках:
- на програмні продукти, що поставляються разом з виробом;
- на програмні продукти, які не поставляються разом з виробом;
- на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу
Обмін і повернення товару
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині або відправити «Новою Поштою».
Подробиці пересилання уточнюйте за тел.: 0 (800) 755-105
Для повернення необхідно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.
Детальніше про повернення товару належної та неналежної якості Ви можете ознайомитися в законі України Про захист прав споживача ст.8 і ст.9 відповідно.
Звертаємо Вашу увагу, товар, який має позначку УЦІНКА, оглянутий і його забрали з точки видачі магазину або з відділення НОВОЇ ПОШТИ, поверненню не підлягає.
ВІДДІЛ РЕКЛАМАЦІЙ
Графік роботи:
пн-пт: 9:00-18:00, субота: 9:00-15:00, неділя: вихідний
Контакти:
service@denika.com.ua
(063) 689-98-88 (095) 689-98-88